Saturday, May 7

ape masalah kau?

(namie lullaby)

abang, oh, abang, ape masalah kau? kau ade adq an? wajib ke kauckp btul2 dpn aku yunk si fahmi bhabie tuh adq sebena kau? FUCK lh weyh! then...kau tao kan ari nie hari ibu...kau kate semalam nak belie kek.. aku nal ikut lh kau ari nie...but...ape jawapan kau? "xboley! abg nak ajk fahmi.. i need my man time'' dlm ati aku tringin je kate...kalau kau da suke si fahmi tuh sgt...kau trus je lh ambik dyep....lebih baik aku mampos... kau un bkn kesa un kan? kau kan ade si fahmi tuh...aku ni sekadar org pembantu kat rmh je kan?? ;') xde relate ape ape dgn keluarge nieh kan?? ;') ntah lh...aku xtahan dgn prangai yunk cam bhabie nie... kau un bkn kesa ape an kalau aku da xde kat rmh..sbb kau da ade fahmi an?? ;') xpe...xpe....aku ingat...aku ingat... :)
P.S-->da tao ape ape lebih lanjut..inbox meyh!>:O


-ryn luvemmochupsyggilemo-