Tuesday, April 26

nape sume org suke buad aku nangis?

walaupon aku xdpt buad yunk trbaik time sport day tadie....dyep x marah aku....aku text dyep...aku minx maaf sbb x dpt buad yunk trbaik tadie...pastuh dyep x kesa...then xmara aku....kalo dyep mara sekurang2 nye....aku rase brsala...tapie...dyep lagi ckp..cheer...i know u did the best just now...cheer kye....aku x puas ati....taon nie...aku masuk satu acara je...tapie....x dpt buad yunk trbaik...aku sediyh lh time aku buad sala org x mara......ayt2 dyep membuad kan aku menangis....aku x nak rmh sukan kite sbb kitorunk x buad yunk trbaik.....aku da berazam nak jadie kan rmh JERAI champion taon nie...tapie....xley...sbb ade aisyah...kalasha...nan budak2 teror....so.....kemenangan untuk rmh sukan aku....tipis....ssh sgt....da kalie nie...aku xNAK masuk ape2 acara lagi untuk taon dpn..kalox...aku akn brrase...bersalah....dan....membuad kan...aku...menangis.....sorry tao ee vyin...fana....dee... T,T sorry sgt....
P.S-->sorry...menyahakai sikit...=..=''


-ryn luvemochupsyggileemoe-