Friday, May 6

aku xnak kau yunk sekarang

kau da berubah kan? :/ nape kau berubah? xkan psl bende kechick tuh un kau nak berubah... sedyh lh...=.='' setiap kali aku text kau...kau kate aku sombunk... padahal..kau yunk sombunk..aku slalu lyn kau..kau yunk x lyn aku..kat skola kau lyn **** je..time aku lyn kau..kau kate aku nie borink lh..ini lh..itu lh...so aku x lyn kau lh... but...yunk membuad kan aku pns...=='' kau boley plak pukul aku tanpa sbb...=='' menyahakai lh kau nieh..==''xyah sampai camtuh..=='' dgn muke kau yunk kalot tuh...err....=='' HODOH tau x? then pikir aku suke sgt ke lyn org cam kau tuh xde org len selain dyep?..kaukan da ade bestie...xyah lh lyn org len...-masod aku x yah lyn org len lebih2- kesian aku tgk bestie kau yunk lame tuh...=='' mati2 dyep ingat kau xkan ade bestie baru...=='' hish...aku un xde lh sejahat kau..=='' xde lh setruk kau...aku..kalau bab2 kwn nieh...aku seriuosly....xkan main2..kalau bab blasa org or watever...psstt! live it all to me.. >:] btw...kau jgn jelez kalau aku trlalu baik nan bestie lame kau..
P.S-->jgn pikir kau boley sakitkan atie org dgn sng... aku akn tlog org tuh untuk sakit kan ati kau.. ;)


-ryn luvemochupsuggileemo-